Tuesday 21 June 2011

sahabat selamanya

azira :)
seorang sahabat yg ''the best bro'' :) dah berapa bulan kau ada kt PLKN gambang . seronok betul kau ye . kau tau tak ? kau ta ad an , aku ta tau na msj n luahkn perasaan dkt spe . sdih sgt :'( untung la ada blog dan fb dpt gak lepas persaan ke an . rndu gila kt kau , ehhh~ rndu sgt2 la pada gadis gorgeous sorg nie . see ! mkin gelap kau ye skg :D hahaha ta ap la , kau ttetap cun jgax ye dak ? hee tersenyum lebar je aku tgk gmbr kau nie la . tak apa la , kau pon da nak balik . balik dari PLKN nnt jgn lupa baca blog aku nie aw :D hehe , aku nak msj kau pon tak dpt , warden kt sana ambil fon , so hari trbaik utk kita msj sabtu ahad je la ye . tp aku nak mintak maaf la kt kau , bila kau msj aku je aku lax tak bole nak msj kau . bila aku msj balik kau lax tak bls . haa wlaupn aku dok uma jer kje mkn tdow aku tetap busy .hahaah :D aku pon tak tau apa yg aku busy . tp pape pon aku tetap snyi la bila kau ta ad , untung ada khai ngn nazrin , dyorg je la aku selalu cntct sgt , yg lain biasa2 je bro~ :( sedih kot .
 nazrin :)
azira ! haa nie la mmber kita sorang nie selau jd pndgr setia aku . sweet dak nie . haha :D untung la kau nazrin siapa couple ngn kau . penyayang jugak rupanye dak nie . aku akn igt kau la nazrin smpai bila2 . the best friend aku dunia akhirat ;) wink wink~
khas utk semua sahabat :)

No comments:

Post a Comment