Monday 8 August 2011

kisah ular !

7 Ogos 2011 : Kejadian nie terjadi dekat tempat pusat latihan memandu **** tettt (nama syarikat harus la dirahsiakan) azan sedang berkumandang , maka masuk lah waktu solat zohor bagi kawasan yg sama waktu dengannya :) memandangkan aku baru rehat lepas selesai driving test , aku pon dgn langkah kanan nak pergi ke surau , tengah menuju ke surau perempuan , rmai org dok depan surau , tmbah2 lelaki , hati dok fikir 'hishh budak2 nie , tak ada tmpt nak melepak ke? dpn surau jugax jd santapan tempat melepak , apa nak jadi la' haa sekali ada pulak cikgu tempat memandu tu dok sibuk2 apa la yg tgh bwt tu ? sangat la tertanya2 , dengan beraninya aku tnya budak prempuan tu 'ada apa nie?'  ladies tu jwb 'ada ular, sy nmpx td' huhh ! seram sjuk nak msuk surau tu . haa ular tu bole dok dlm almari telekung ? haa semua dok angkat almari tu , da comform ada , aku pon org pertama la yg solat , memandangkan cikgu aku bagi rehat utk solat , so aku ta melengahkan masa lagi , tak sbr nak memandu kreta punya pasal an , makin ramai yang masuk utk menunaikan seruan ILAHI , sujud , tahiyat akhir , salam kanan , salam kiri , masa nak salam kiri tu kedengaran suara some ladies menjerit ' ULAR !!!!! ' haaa ??? ular ? apa lagi aku lari la dengan telekung tu sekali , tak kan nak baring2 ngn ular kat situ an , fuuhh ! dupp dapp jantung den , haihh ! ular , kenapa la tempat surau perempuan yang suci tu juga jadi tempat istirehat kau yee :) haa kan da mati kene pukul pakai batang penyapu . sian kau ular , heee geli bila dikenang2kan kau :P

No comments:

Post a Comment