Sunday 28 April 2013

cuti sem diisi dengan perkara berfaedah

Assalamualaikum wahai sahabat semua . cuti sem lagi 2 hari . bersiap sedai untuk balik . tak sabar nak tunggu ibu dengan ayah datang ambil . barang2 semua dah settle , oke . banyak barang yang dah dikemas dengan rapinya . masanya untuk bercuti tak lama lagi , tapi bukannya cuti 2bulan pun . perkara berfaedah yang di isi ialah ... jeng jeng jeng . HAHA budget suspen je kan . get ready nak pergi rekrut untuk Rejimen Askar Wataniah sebenarnya . untuk Rejimen513 .tak sabar nak dapat pangkat Prebet . sebenarnya memang tulah cita-cita dan impian aku pun sebenarnya . tak dapat jadi tentera , nak jadi tentera laut . kalau nak dapat kan kerja tu aku boleh je sebenarnya sebab ada ramai orang dalam . pakcik pun pegawai besar , tapi tak nak lah nak harapkan bantuan orang semata-mata . nak lah dapatkan dari hasil titik peluh sendiri kan . mula dari bawah itu lebih baik .mula-mula PJM , lepas pergi kem untuk rekrut dapat Prebet pula .insyaAllah , tak sabarnya lahai .lepas Prebet LKopral lepas tu Koperal . huishh (Koperal Zufeeqa? awesome sangat) HAHA :D tapi nak buat macam mana kan . orang tersayang bukannya bagi sangat pilih kerjaya ni ,biarlah berkhidmat untuk poli selama 5tahun je . lepas dari tu pilih lah kerjaya diploma balik (Diploma In Programming)
        Demi awak saya ikutkan je :) tak apa tak kisah , kalau saya nak awak jadi suami saya, saya mestilah kene ikut apa yang awak suruhkan ? dari sekarang lah kena belajar ikut cakap awak .tak salah nak buat macam tu pun . So , buat kali keduanya untuk cuti sem diisi dengan kem wataniah selama 1bulan (kena lah bersabar)
kerja tetap kerja

No comments:

Post a Comment